Hayat ve Nefes

Hayat'a Bir Nefes'lik mola...
 
AnasayfaTakvimSSSKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Slm

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
*qLsM*
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 22
Nerden : Söğüt dalında

MesajKonu: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:38 pm

Ben gülsüm (:
twitürktenim
arkadaşım söledi burayı merak ettim geldim (:
süper bi yermiş artık kovalasanızda gitmem lol!
kendimi tanıtıyım (:
adım gülsüm (:
konyalıyım (:
Lise 1'e geçtim.
Hobilerim gezmek,kitap okumak.Derslerde bazen gizlice sıranın altına kitap açmışlığım vardır:D
Edwardcıyımdır (:
İngilizceye karşı çok büyük bi ilgim var (: İnşallah ilerde ingilizce öğretmeni olcam
tabi benden öğretmen olursa öğrenciler biraz fıttırık olur (:
bu kdr(:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:40 pm

hoşgeldin gülsüm bounce
ama olmuyo ya bi edwardcı daha geldi lol! o kadar çok edwardçı varkı yakında atomlarını bölüşücez lol! yarısı falan yetmicek az gelicek lol!
ve ben hiç iblmiyodum bu kadar çok gülsüm olduğunu bounce
bi özlem*de yok mu adaş adaş takılırdık lol!
hayatımda üç özlem tanıdım ikisi haberlerden biri teyzemin ordandı lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*qLsM*
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 22
Nerden : Söğüt dalında

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:42 pm

hotaru_edward demiş ki:
hoşgeldin gülsüm bounce
ama olmuyo ya bi edwardcı daha geldi lol! o kadar çok edwardçı varkı yakında atomlarını bölüşücez lol! yarısı falan yetmicek az gelicek lol!
ve ben hiç iblmiyodum bu kadar çok gülsüm olduğunu bounce
bi özlem*de yok mu adaş adaş takılırdık lol!
hayatımda üç özlem tanıdım ikisi haberlerden biri teyzemin ordandı lol!
lol! lol! lol!
Edward konusunda hassasım Smile
sanada bi tane adaş buluruz Smile
benim bi akrabam var
onu ikna eder getiririm buraya Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:44 pm

ben adaş konusunda pek şanslı değilim bounce biri ikna olursa geliyo lol!
ama sen çok şanslısın burda bi sürü gülsüm var lol! bi sürü derkende iki-üç tane var ama benim için bi sürü oluyolar işte lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mavitunam
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1088
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:46 pm

hoşgeldin gülsümcüm
eğlenicenden eminimzaten yakında hep beraber taşınıyoruz

ama kim söyledi burayı merak ettim(:


özlemmm edward ı nasıl bölceniz atomlarına merak ettim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:48 pm

mavitunam demiş ki:
hoşgeldin gülsümcüm
eğlenicenden eminimzaten yakında hep beraber taşınıyoruz

ama kim söyledi burayı merak ettim(:


özlemmm edward ı nasıl bölceniz atomlarına merak ettim
ablam rusyaya gideriz orda nüükler bişiyi var ama tam adını çıkaramadım lol!
savsaktan kurtuldukmu zaten edward kendisi gönülllü olur atom ayırma işlemine lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mavitunam
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1088
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:49 pm

ayırın o zman kuzucum ama prensesimi ve kuşumu unutmayın bak hehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*qLsM*
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 22
Nerden : Söğüt dalında

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:51 pm

mavitunam demiş ki:
hoşgeldin gülsümcüm
eğlenicenden eminimzaten yakında hep beraber taşınıyoruz

ama kim söyledi burayı merak ettim(:


özlemmm edward ı nasıl bölceniz atomlarına merak ettim

hoşbuldum (:

burayı adaşım söledi (:

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:51 pm

mavitunam demiş ki:
ayırın o zman kuzucum ama prensesimi ve kuşumu unutmayın bak hehe
unuturmuyuz onları ablam lol!
zaten edward lafını duyunca kuşun üşüşür başımıza prenseste bi kaç uşak yollar aldırır kendi parçasını lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mavitunam
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1088
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:54 pm

özlemmm beni bu sinir küpü halmle güldürdün ya kuzucum çok yaşa sen emi
allah sana her istediğin hayırlısıysa versin

doğru sema burada deil elif burda ama rusyadan buraya mı getircekler ki atom ları
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:57 pm

mavitunam demiş ki:
özlemmm beni bu sinir küpü halmle güldürdün ya kuzucum çok yaşa sen emi
allah sana her istediğin hayırlısıysa versin

doğru sema burada deil elif burda ama rusyadan buraya mı getircekler ki atom ları
sema artık prenseslik ünvanıyla yapar bişiler lol!
hem artık pegasus var uçmak bi lüks değil lol!
herkes ortay6a bi kaç para atar uçarız bizde lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mavitunam
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1088
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 6:59 pm

uçmak kolay diyorsun
yapmaz mı prensesim benim (:


tamam herkes versin üstünü ben tamamlarım size
hepinize doğum günü hediyem olsun kuzucuğumm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
e/b/u/s
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 297
Kayıt tarihi : 01/06/10
Nerden : kalbim ve aklımın ayrıldığı yerde

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 7:36 pm

hoşgeldinnn tatlımmm(:
merak etme geleni kovmuyoruz zatenn
iyi vakit geçirmen diğeğiyle bende ebru Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ssSeBoSss
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 522
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 8:20 pm

Hosgeldin tatlım aramıza =))
İyi vakit geçirmen dileğiyle =))

_________________
Hayat...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
koke
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 2686
Kayıt tarihi : 23/05/10
Yaş : 25
Nerden : aşkumun yanında (:

MesajKonu: Geri: Slm    Ptsi Haz. 28, 2010 8:47 pm

hoşgeldınn kuşumm Smile Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Taylor^^mm
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 202
Kayıt tarihi : 10/06/10
Yaş : 24
Nerden : TwiTürk'ten

MesajKonu: Geri: Slm    Salı Haz. 29, 2010 12:26 pm

hoşgeldin gülsüm Very Happy
hangi gülsüm
yani nickin ne Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
büşra luck
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 494
Kayıt tarihi : 23/05/10
Yaş : 23
Nerden : adana

MesajKonu: Geri: Slm    Salı Haz. 29, 2010 12:56 pm

hoşgeldin gülsüm
bilmiyosan bende büşra lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*qLsM*
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 22
Nerden : Söğüt dalında

MesajKonu: Geri: Slm    Salı Haz. 29, 2010 2:57 pm

Taylor^^mm demiş ki:
hoşgeldin gülsüm Very Happy
hangi gülsüm
yani nickin ne Very Happy

*qLsM* aynı nick i kullanıorum (:

hoşbuldum (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Taylor^^mm
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 202
Kayıt tarihi : 10/06/10
Yaş : 24
Nerden : TwiTürk'ten

MesajKonu: Geri: Slm    Salı Haz. 29, 2010 10:10 pm

hee tamam hatırladım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mRs. RéaLiSt
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 276
Kayıt tarihi : 20/06/10
Yaş : 23
Nerden : Roßumun olduğu yerden (:

MesajKonu: Geri: Slm    Çarş. Haz. 30, 2010 6:21 pm

GülsüM kuzum hoşgeldin (:

sende geldin tam oldu Very Happy lol! lol!


ada$ım bnm cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*qLsM*
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 22
Nerden : Söğüt dalında

MesajKonu: Geri: Slm    Çarş. Haz. 30, 2010 6:54 pm

mRs. RéaLiSt demiş ki:
GülsüM kuzum hoşgeldin (:

sende geldin tam oldu Very Happy lol! lol!


ada$ım bnm cheers
hoşbuldum adaşım (:
kuzu buraya da damladım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mRs. RéaLiSt
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 276
Kayıt tarihi : 20/06/10
Yaş : 23
Nerden : Roßumun olduğu yerden (:

MesajKonu: Geri: Slm    Çarş. Haz. 30, 2010 6:55 pm

damla bitanem her yere damla sen (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*qLsM*
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 22
Nerden : Söğüt dalında

MesajKonu: Geri: Slm    Çarş. Haz. 30, 2010 6:56 pm

lol!
senin olduğun her yere damlıcam (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mRs. RéaLiSt
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 276
Kayıt tarihi : 20/06/10
Yaş : 23
Nerden : Roßumun olduğu yerden (:

MesajKonu: Geri: Slm    Çarş. Haz. 30, 2010 7:01 pm

daha baika yere damlana gerek yok o zaman kuzum (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
*qLsM*
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 22
Nerden : Söğüt dalında

MesajKonu: Geri: Slm    Çarş. Haz. 30, 2010 7:04 pm

mRs. RéaLiSt demiş ki:
daha baika yere damlana gerek yok o zaman kuzum (:
lol!
aslında ben bi de supernatural fan sitesine damladım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Slm
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hayat ve Nefes :: Tanışalım Kaynaşalım :: Kendimizi Övelim-
Buraya geçin: