Hayat ve Nefes

Hayat'a Bir Nefes'lik mola...
 
AnasayfaTakvimSSSKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 bende geldim millet..

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2
YazarMesaj
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Salı Haz. 15, 2010 10:44 pm

len biizmkisi neden olmuyo Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mavitunam
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1088
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Salı Haz. 15, 2010 10:46 pm

burcu nasııl ekleniyo resim biliyon mu sen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Salı Haz. 15, 2010 10:48 pm

yok ablamm nerde nolmak resim eklemeyi biliyorumda bu nasıl onu şe edemiyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mavitunam
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1088
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Salı Haz. 15, 2010 11:19 pm

resim olarak ekledim diyor baksan ya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Çarş. Haz. 16, 2010 8:41 am

Taylor^^mm demiş ki:
resim olarak yapıştırdım

ablam onun cümlesinden alıntı yapın mesaj yazma yerinde bağlantısı yazıyo img*li yerleriyle birlikte kopyalayın kendi mesajınıza yapıştırın oluyo
sonra isterseniz mesajınızdan alıntı aldığınız kısmı silersiniz ve zipir resminizi bi nıt defterine yapıştırırsınız ihtiyacınız olduğunda ordan kopyala yapıştır yaparsınız
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Çarş. Haz. 16, 2010 12:38 pm

vay babam vayy yılımı alır o benim en iyisi ben zıpır yazıyım siz anlayın hahaha Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mavitunam
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1088
Kayıt tarihi : 19/05/10

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Çarş. Haz. 16, 2010 9:28 pm

hotaru_edward demiş ki:
Taylor^^mm demiş ki:
resim olarak yapıştırdım

ablam onun cümlesinden alıntı yapın mesaj yazma yerinde bağlantısı yazıyo img*li yerleriyle birlikte kopyalayın kendi mesajınıza yapıştırın oluyo
sonra isterseniz mesajınızdan alıntı aldığınız kısmı silersiniz ve zipir resminizi bi nıt defterine yapıştırırsınız ihtiyacınız olduğunda ordan kopyala yapıştır yaparsınız


özlemimm ben bişey anlamadım galiba hehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Taylor^^mm
..::Yeni Yıldız::..
..::Yeni Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 202
Kayıt tarihi : 10/06/10
Yaş : 24
Nerden : TwiTürk'ten

MesajKonu: Geri: bende geldim millet..   Ptsi Haz. 28, 2010 2:11 pm

zipir olmadan olmaz zaten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
bende geldim millet..
Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2
 Similar topics
-
» Yağmurlu Bir Günde Göl

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hayat ve Nefes :: Tanışalım Kaynaşalım :: Kendimizi Övelim-
Buraya geçin: