Hayat ve Nefes

Hayat'a Bir Nefes'lik mola...
 
AnasayfaTakvimSSSKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Sonraki
YazarMesaj
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:20 pm

hahaha betül abla sne okurken yoruluyomuşsun bide benim yanımda olduğunu düşün hahaha çoğu zaman dediğim lafların %80 nini anlammıyolarmış bizimkiler onlara sonra özet geçiyorum ben Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:21 pm

cok catladım ben zamanında sen merak etme kanka
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:25 pm

burcum demiş ki:
hahaha betül abla sne okurken yoruluyomuşsun bide benim yanımda olduğunu düşün hahaha çoğu zaman dediğim lafların %80 nini anlammıyolarmış bizimkiler onlara sonra özet geçiyorum ben Very Happy

kuzumm yanımda olsan ben gülmekten nakavt olurdum heraldee..anlamama gerk yok zaten her şeye gülüom been Laughing Laughing

kankaa zamanında ççatladın da biz mi çatlattık seni sankiiimm geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:28 pm

çatladıkk zaten şu anda çoğalıyoruz amipler gibi her tarafını sarıcaz osnra imdatt diye bağırıcann burakk abiiii hıh Very Happy hahaha Very Happy ya ama betül abal cidden kriz geçiyolar yanımdayken Very Happy çok hızlı konuşuyomuşum Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:28 pm

bılmem sızde yapmıssınızdır bırseyler Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:30 pm

yoo inanırm burcumm burda bile zor duruon bazen..hatta bakıom lmış başını gitmiş snin yorumlaarr Smile Smile olsuun ben öle seviorum işte senii...anlamama gerk yokkiii..hehhee Smile
bu arada kankaam bi hııhhh da benden gelio sanaaa Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:30 pm

hahahaaaaa Very Happy hıhh işte burakk abii hıhı Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:33 pm

alıstım bunlara ben yaa benım dusuncelerımı eklıyecem sonrada kacacam sıteden
ama bı kac gun daha buralarda takılmak ıstıom Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:34 pm

nası yaa niye gidiyon burak abi mekandann
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:35 pm

tatıle gıdıom burcu unutun burada yazdıklarımı sonra donecem Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
burcum
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1354
Kayıt tarihi : 20/05/10
Yaş : 25
Nerden : вυlυէlმгıη üzєгiηծєη ..

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:36 pm

yaa ama ama ama ama yaa betül abla kanakan gidiyomuş duyyy bende istiyorum tatile gitmekk ama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:37 pm

anaaam kankaam ne yazıcan öle kaçmayı gerktiriceekkk geek
walla mekanı da biliom gelirim arkandan heeee bounce bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:38 pm

o yuzden ank kacıom yaa kanka Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:40 pm

hehee kaçtıın yeri de biliomkiiiiiiiiiii geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:40 pm

orada nereden bulacan yaa o kadar ınsanın arasında Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 12:42 pm

e ben orya kadar gelincee sen de herlde tmm ben gelir alırım seni fln dersin dimii Razz
anamm demezmisin yoksaaaa Shocked Shocked
kurda kuşa yem etme kankanıı yaaaa bounce bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:00 pm

gelme sebebıne baglı kanka o yaa Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:01 pm

yaa işte bunu bahane edip tatil yapmaya gelicem bendeee geek
hıhhh istemiosan sölee boşuna gelmiim oralara kadaar Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:05 pm

tatıl yapmaya gelıyorsan basımla beraber kanka Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:09 pm

ama yazacağın şeyden sonraa başka bi sebeple gelme ihtimalim de olcak galibaa...öle bişiler seziorumm baak şimdedn söleee hee Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:10 pm

o gunu bekle kanka
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:12 pm

Alice Cullen demiş ki:
o gunu bekle kanka

beni deli etme kankaaa yaa..ağlarım bak karışmam Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Alice Cullen
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1116
Kayıt tarihi : 24/05/10
Yaş : 29
Nerden : ankara

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:27 pm

bende kuserım sana o zmn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Desert rose
..::Beyaz Yıldız::..
..::Beyaz Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 903
Kayıt tarihi : 25/05/10
Yaş : 30
Nerden : ankaraa :)

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:28 pm

Alice Cullen demiş ki:
bende kuserım sana o zmn

yaaaa küsüceksin bana haaaaaaa Shocked
şaka de bak ağlarım cidden Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hotaru_edward
..::Pembe Yıldız::..
..::Pembe Yıldız::..
avatar

Mesaj Sayısı : 1634
Kayıt tarihi : 21/05/10
Yaş : 21
Nerden : hayal bahçesinin kuru topraklarından...

MesajKonu: Geri: burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı   Salı Haz. 08, 2010 2:30 pm

buraka bi elbet bişiyinin cebi vardır olmassa delikleredn düşmicek kadar büyüürm nolcak Smile
ve ağlatma betül ablayı bende ağlar küserim küçük özlemcikleri kfaa ütülemeye göndertirim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
burada bunu koydugum ıcın benı oldureceksınız ama neyse benım cok hosuma gıttı
Sayfa başına dön 
8 sayfadaki 11 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hayat ve Nefes :: Seçilen Periler-
Buraya geçin: